Strona/Blog w całości ma charakter reklamowy, a zamieszczone na niej artykuły mają na celu pozycjonowanie stron www. Żaden z wpisów nie pochodzi od użytkowników, a wszystkie zostały opłacone

Serwisy społecznościowe oszałamiającymi platformami do marketingu

Coraz pokaźniejsza ilość marketerów dostrzega duże możliwości działania reklamy na serwisach społecznościowych. Już w tym czasie, większość korporacji, uznanych marek, podaje swoim odbiorcom kontakt na jedna z platform społecznościowych. Portale te, jako miejsce spotkań nieograniczonej liczby zapaleńców internetu, są też miejscem do dyskusji, wymiany poglądów, oceny towarów.

Internauci konstruują charakterystyczne kluby jednoczące wielbicieli, fanów wyznaczonych produktów, usług, działań – sprawdź prowadzenie fanpage oferta. Jeden fanpage, to przynajmniej 50 hołdowników. Takich fanpage’y jest najwięcej, bo ponad 60 tysięcy. Dla zamiarów marketingowych, im większy fanpage, tym lepsze dotarcie z reklamą. Kilka krajowych profili pozyskało dotychczas od kilkudziesięciu tysięcy do kilkuset tysięcy fanów, co uwidocznia jak okazały jest to potencjał reklamowy.

Taka ilość wielbicieli, fanatyków danego profilu, jest już reklamą samą w sobie. Odpowiednie produkty będą zrzeszały znaczącą ilość entuzjastów, jest to nieuniknione. Wielbiciele odnaleźli swoje miejsce do wymiany opinii, wrażeń, do dyskusji – tak właściwie, to oni mają w tej chwili potencjał do dalszego tworzenia wizerunku danego profilu.

🧾 ARTYKUŁ SPONSOROWANY

Powiązane posty

Dodaj komentarz