
Serwisy społecznościowe oszałamiającymi platformami do marketingu
On 22 września 2022 by RedakcjaCoraz pokaźniejsza ilość marketerów dostrzega duże możliwości działania reklamy na serwisach społecznościowych. Już w tym czasie, większość korporacji, uznanych marek, podaje swoim odbiorcom kontakt na jedna z platform społecznościowych. Portale te, jako miejsce spotkań nieograniczonej liczby zapaleńców internetu, są też miejscem do dyskusji, wymiany poglądów, oceny towarów.
Internauci konstruują charakterystyczne kluby jednoczące wielbicieli, fanów wyznaczonych produktów, usług, działań – sprawdź prowadzenie fanpage oferta. Jeden fanpage, to przynajmniej 50 hołdowników. Takich fanpage’y jest najwięcej, bo ponad 60 tysięcy. Dla zamiarów marketingowych, im większy fanpage, tym lepsze dotarcie z reklamą. Kilka krajowych profili pozyskało dotychczas od kilkudziesięciu tysięcy do kilkuset tysięcy fanów, co uwidocznia jak okazały jest to potencjał reklamowy.
Taka ilość wielbicieli, fanatyków danego profilu, jest już reklamą samą w sobie. Odpowiednie produkty będą zrzeszały znaczącą ilość entuzjastów, jest to nieuniknione. Wielbiciele odnaleźli swoje miejsce do wymiany opinii, wrażeń, do dyskusji – tak właściwie, to oni mają w tej chwili potencjał do dalszego tworzenia wizerunku danego profilu.
Archiwa
- grudzień 2023
- listopad 2023
- październik 2023
- wrzesień 2023
- sierpień 2023
- lipiec 2023
- czerwiec 2023
- maj 2023
- kwiecień 2023
- marzec 2023
- luty 2023
- styczeń 2023
- grudzień 2022
- listopad 2022
- październik 2022
- wrzesień 2022
- sierpień 2022
- lipiec 2022
- czerwiec 2022
- maj 2022
- kwiecień 2022
- marzec 2022
- luty 2022
- styczeń 2022
- grudzień 2021
- listopad 2021
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.