Posiadacze aut z wysokoprężnymi silnikami często muszą się mierzyć z wieloma kosztownymi naprawami. Powszechnie psują się w nich przykładowo turbosprężarki czy koła dwumasowe, a na ich naprawienie w zależności od marki przeznaczyć trzeba od tysiąca złotych do nawet kilkudziesięciu tysięcy. Podobnie sytuacja wygląda w przypadku wtryskiwaczy, jakie również w niektórych jednostkach napędowych potrafią narobić wiele problemów. Producenci silników z reguły oceniają ich trwałość między 150 a 250 tysięcy kilometrów, i po przejechaniu tego dystansu często mogą zacząć szwankować.
Przeważnie to się objawia spadkiem mocy silnika i jego nierównym działaniem, z takich też powodów jeżeli ktoś dostrzeże takie rzeczy, lub tym bardziej jeśli zaświeci się kontrolka, to należy jak najszybciej odwiedzić mechanika. Jeżeli chodzi o całkiem nowe wtryskiwacze do diesla, to sytuacja zbyt wesoła z nimi nie jest. W związku z tym że są one dostępne wyłącznie w sieci autoryzowanych serwisów, to właściciele samochodów liczyć się muszą z wysokimi wydatkami, przy starszych samochodach nawet przekraczającymi ich pełną wartość.
Alternatywną możliwością będzie kupno wtryskiwaczy po regeneracji, jakie się znajdzie w dużo korzystniejszych cenach. Tego typu regeneracja umożliwia przywrócenie parametrów do stanu takiego jak przy nowych, co umożliwi jazdę przez kolejne lata. Chcąc kupić takie wtryskiwacze po regeneracji trzeba przede wszystkim znać ich oznaczenie, bowiem nawet w przypadku tego samego modelu danego silnika wtryskiwacz 0445115078 niekoniecznie spasuje do konkretnej jednostki.
+Reklama+